USD (Alış - Satış) : 7,55 - 7,57 EURO (Alış - Satış) : 8,81 - 8,82
 

ODA TV, TELE1, Halk TV ve Birgün gazetesinin Ayasofya yalanı ortaya çıktı!

ODA TV, TELE1, Halk TV ve Birgün gazetesinin Danıştay’ın Ayasofya’nın müze olma kararını iptal ettiği kararına karşı Cumhurbaşkanlığı'nın temyiz yoluna başvurduğuna iftiralarına Cumhurbaşkanlığı'ndan net bir yanıt geldi.

Güncel / 09 Eylül 2020 Çarşamba 11:24
ODA TV, TELE1, Halk TV ve Birgün gazetesinin Ayasofya yalanı ortaya çıktı!

ODA TV, TELE1, Halk TV ve Birgün gibi CHP'ye yakın ve ülke düşmanı gazetelerde yer verilen Danıştay'ın Ayasofya'nın müze olma kararını iptal ettiği kararına karşı Cumhurbaşkanlığı'nın temyiz yoluna başvurduğu iddiaları yalan çıktı.



TELE1 Ayasofya için basılan paranın görüntüsünü paylaşarak, 'Ayasofya'yı bir yandan temyiz edip bir yandan para bastılar' diyerek hükümeti suçladı.



MİT mensubunu ifşa ettiği için kapatılan ancak her defasında kendisine kaçak bir site açan ODA TV, 'Saray'dan kafa karıştıran Ayasofya hamlesi' yazdı.



Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanı Metin Kıratlı iddiayı yalanladı. Kıratlı Twitter hesabından şunları yazdı:

1- Bazı basın yayın organlarında, Ayasofya Camiinin statüsü ile ilgili olarak Danıştay 10.Dairesince verilen iptal kararının Cumhurbaşkanlığı tarafından temyiz edildiği yönünde haberler yapıldığı görülmüştür. Bu haberler gerçeği yansıtmamaktadır.

2- Zira, anılan Dairece, 02/07/2020 tarihinde verilen iptal kararının temyiz etme hakkı sadece Cumhurbaşkanlığına ait olup, söz konusu Karara karşı Cumhurbaşkanlığınca temyiz yoluna müracaat edilmemiştir. Dolayısıyla Karar kesinleşmiştir.



İLETİŞİM BAŞKANLIĞI'NDAN DA AÇIKLAMA GELDİ!

İletişim Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, 'Bazı basın yayın organlarında yer alan 'Ayasofya Camii'nin statüsü ile ilgili olarak Danıştay 10. Dairesince verilen iptal kararının Cumhurbaşkanlığı tarafından temyiz edildiği' yönündeki haberler kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır. Zira, mezkûr Dairece, 02/07/2020 tarihinde verilen iptal kararını temyiz etme hakkı sadece Cumhurbaşkanlığına ait olup, söz konusu Karara karşı Cumhurbaşkanlığınca temyiz yoluna müracaat edilmemiştir. Dolayısıyla Karar kesinleşmiştir. Bunun dışındaki kişi ya da kurumların davada temyiz hakkı da bulunmamaktadır' denildi.



YANDAŞ MEDYANIN YALANLARINA CHP'Lİ İSİMLER DE ORTAK OLDU!

Yalan haberleriyle bilinen ODA TV, Birgün, Halk TV, TELE1 ve Sözcü'nün Aysasofya yalanına CHP'li bazı vekiller de ortak oldu.



İslami kuralları hiçe saymasıyla ve eşcinsel sapkınlığı savunduğu sözleriyle gündem olan CHP'li Mehmet Bekaroğlu ise hadsiz açıklamalarda bulundu. Bekaroğlu, 'Bu nasıl bir riya? Cumhurbaşkanı büyük törenle açılış yaptı ama Cumhurbaşkanlığı, Ayasofya'nın tekrar cami yapılması kararına itiraz etmiş.' dedi.



CHP'deki FETÖ suflörü Eren Erdem ise partisine yakın Gerçek Gündem gazetesinin haberini paylaşarak algı yaratmaya çalıştı.

CumhurbaşkanıDanıştayEren ErdemMehmet BekaroğluCumhurbaşkanlığı

loading...

 
Feedback
Bu sayfa veya içerik ile ilgili bir sorun olduğunu mu düşünüyorsun?
Lütfen bir kaç saniyeni ayır ve aşağıdaki form ile bize bildir
Mail Adresiniz:
Resim Doğrulama Kodu Kodu Yenile
HABERDAR OLMAK İÇİN MAİL BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN
Copyright BeyazGazete.Com ' Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir. Kaynakları beraberinde belirtilmiştir. Haberleri kopyalamayınız. Norm Yazılım
Ajanslar
yukarı