USD (Alış - Satış) : 3,89 - 3,89 EURO (Alış - Satış) : 4,58 - 4,59

Sıcak Haber : TBMM Başkanlığı için seçim günü: İkinci turda da sonuç çıkmadı!..

NTV'den Taraf Gazetesine yanıt

Tarafa Gazetesi'nin BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu helikopterdeyken 139 kez arandı iddiasına NTV'den yanıt gecikmedi. NTV yaptığı açıklamada aramaların Yazıcıoğlu'nun helikopteri düştükten sonra yapıldığını belgeleriyle kamuoyuna duyurdu.

Siyaset / 24 Ekim 2009 Cumartesi 09:33
NTV'den Taraf Gazetesine yanıt

İşte kanalın açıklaması:

"NTV’den kamuoyuna,
Taraf gazetesi’nin dün ortaya atıp bugün sürdürdüğü, BBP lideri Muhsin Yazıcıoğlu’nun helikopteri düşmeden önce NTV’den arandığı yönündeki iddialarının gerçek dışılığı, telefon kayıtlarından ortaya çıktı.

NTV, telekomünikasyon hizmetlerini özel bir kuruluştan alıyor. O kuruluş kayıtları hem GMT hem de Türkiye saatine göre tutuyor ve Türk Telekom’a iletiyor.

Taraf gazetesi, elindeki kayıtları araştırma gereği duymadan tek yanlı yayın yaptı. Taraf gazetesinin elinde bulunan kayıtlarda ilk arama 14.34 olarak görünüyor. Bu saat doğru, ancak GMT'ye göre. Türkiye saatine göre ise ilk aramanın yapıldığı saat 16.34. Yani Taraf gazetesi ya GMT saatini bilmiyor ya da bildiği halde kasıtlı olarak bu haberi yaptı.

Muhsin Yazıcıoğlu



Feedback
Bu sayfa veya içerik ile ilgili bir sorun olduğunu mu düşünüyorsun?
Lütfen bir kaç saniyeni ayır ve aşağıdaki form ile bize bildir
Mail Adresiniz:
Resim Doğrulama Kodu Kodu Yenile
HABERDAR OLMAK İÇİN MAİL BÜLTENİMİZE KAYIT OLUN
Copyright BeyazGazete.Com ' Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir. Kaynakları beraberinde belirtilmiştir. Haberleri kopyalamayınız.
Ajanslar
yukarı